Відповідь
Наприклад замінили одну деталь , але пристрій не працює, то за ремонт оплачувати потрібно?
Поцікавився таким питанням у нашого Сервісного Центру і от офіційна відповідь:
Якщо пристрій не працює, то за що ж власник має платити? :)
Неповний ремонт можливий лише за бажанням клієнта. Наприклад, людина здає ноутбук з розбитою матрицею і несправною клавіатурою. Ми, звичайно, пропонуємо замінити і те, і інше, але власник просить замінити лише екран, а клавіатуру з тих чи інших причин міняти не бажає. В такому випадку, він сплачує тільки за заміну матриці.
Якщо ж, наприклад, пристрій не вмикається, ми в ході ремонту замінили там певні несправні елементи, але повернути повноцінну роботу пристрою нам не вдалося, то клієнт нічого сплачувати не буде.
Служба підтримки клієнтів працює на UserEcho
Поцікавився таким питанням у нашого Сервісного Центру і от офіційна відповідь:
Якщо пристрій не працює, то за що ж власник має платити? :)
Неповний ремонт можливий лише за бажанням клієнта. Наприклад, людина здає ноутбук з розбитою матрицею і несправною клавіатурою. Ми, звичайно, пропонуємо замінити і те, і інше, але власник просить замінити лише екран, а клавіатуру з тих чи інших причин міняти не бажає. В такому випадку, він сплачує тільки за заміну матриці.
Якщо ж, наприклад, пристрій не вмикається, ми в ході ремонту замінили там певні несправні елементи, але повернути повноцінну роботу пристрою нам не вдалося, то клієнт нічого сплачувати не буде.