0
Є відповідь

купив планшет

ivan 9 років тому оновлено Dmytro Lishuk 9 років тому 16
, поломався . 3 рази здавав на ремонт жодного разу не відремонтували потім закінчилась гарантія сервіс нема слів
Under review
Доброго дня, Iване.
Чи не могли б ви надати якiсь деталi стосовно ремонтiв, номер заявки чи вашi контакти, щоб я мiг розiбратись в проблемi.
які дані вам потрібні?
Номер заявки, або ваш номер телефона що був вказаний у заявці.
По цьому планшету (Senkatel LikePad Blue 8") бачу 2 ремонти по різним дефектам. Один в жовтні 2014, інший в грудні 2015 році. Останній більше як півроку тому.
Розкажіть, будь-ласка, про деталі третього ремонту та проблемам після першого та другого.
не третій ремонт а трея поломка якраз після закінчення гарантіі
яка була аналогічна першим двом
після деякого часу роботи згасав екран, тільки залишалась легенька підсвітка і починалась нагрівати задня кришка
Планшет куплено 17 грудня 2013 року. Гарантія 1 рік.
По першому ремонту заявлений дефект "не вмикається" 18 жовтня 2014 р. Відправлено в офіційний сервісний центр, повернуто до нас з заміною материнської плати. 1 грудня телефонували з метою поцікавитись чи задоволені ремонтом — телефон був поза зоною.
По другогому ремонту заявлений дефект "не коректно працює сенсор, не заряджається" 16 грудня 2014 року, за три тиждні до завершення гарантії. Знову ж таки відправлено в офіційний сервісний центр, проведена калібровка сенсора.
Дефекти різні і відрізняються від зазначеного вами.
Гарантія закінчилась майже півроку тому. Якби було невелике (декільки днів) протермінування гарантійного терміну або придбана додаткова гарантія — можна було б спробувати щось вдіяти. Зараз можу запропонувати безкоштовну діагностику, за допомогою якої можна з´ясувати чи є економічна доцільність робити платного ремонту. Зазвичай така послуга коштує 100 гривень.
планшет я купив племінникові
ясам носив його в ремонт і розказував в чому проблема
перший раз в мене його навіть не хотіли приймати бо він включився і пацював
другий раз сказали що кабель я купив кабель за 100 грн не помогло
прийшов до сервісного ценру показав проблему на місці
з горем пополам взяли
віддали попрацював 1,5 дня гарантія закінчилась а я поїхав за границю
тепер повернувся і занявся планшетом
і ви хочете щоб я ще щось у вас купив?
ні дякую мені досить однго планшета
Іване, при всьому бажанні вам допомогти — зобов´язання виробника перед покупцем щодо виправлення дефектів діють лише на протязі гарантійного терміну. В даному випадку він давно закінчився.

я і кажу сервіс аж слів бракує
Зараз можу запропонувати безкоштовну діагностику, за допомогою якої можна з´ясувати чи є економічна доцільність робити платного ремонту. Зазвичай така послуга коштує 100 гривень.
подивіться кільки пройшло часу між першим і другим ремонтом
я казав поломка що в першому що в другому що втретьому випадку однакова а ви не поміняли в виробеика на новий
а тепер на дефекти виробника списуєте ви знущаєтесь?
Подивіться кільки пройшло часу між першим і другим ремонтом
Між першим та другим ремонтом пройшло 27 днів.
я казав поломка що в першому що в другому що втретьому випадку однакова
Судячі з дефектів в квитанції поломки різні, в першому ремонті "не вмикається", в другому "не коректно працює сенсор, не заряджається", в поточній дискусії вами вказано "не коректно працює сенсор, не заряджається". Я припускаю, що могло виникнути непорозуміння з менеджером і некорректно записаний дефект. Дуже хотів би вам допомогти, але міг би це зробити лише тоді, коли гарантійний термін ще діяв. Саме для вирішення проблем з невдалими ремонтами закон України про права споживачів продовжує гарантійний термін на строк виконання ремонту. На жаль, і цей термін також вийшов декілька місяців тому.
а ви не поміняли в виробеика на новий
а тепер на дефекти виробника списуєте ви знущаєтесь?
Виробники замінюють пристрій у виключних випадках, коли ремонт неможливий, або економічно недоцільний. Ми ж замінюємо пристрій самостійно лише на протязі 21 днів з дати покупки якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
КТС може прийняти в сервісне обслуговування цей пристрій. Але не в гарантійному форматі, оскільки гарантійний термін скінчився. Ви можете звернутись в авторизований сервісний центр Senkatel в Україні, але, побоююсь, що відповідь буде та ж сама, в незалежності від того в якому магазині придбано пристрій.
я коли приніс то описав проблему чітко по пунктах що писали ваші працівники я не знаю
але я казав що проблема аналогічна
чому їм було лінь написати те що я казав я незнаю тому тут зараз вам і пишу
а ви мені розказуєте що нписано в гарантійному талоні не треба я вже зрозумів що вони писали поломки які будь тільки не ті що треба