+1
Fixed
Що робити, якщо до мене поставились не вічливо?
Позвонив до вашого магазину, з одною проблемою. Після того як спитав що робити, мені відповіли: "а чого ви до мене звоните, це не до мене питання" пихатим голосом.
Відповідь
Відповідь
Fixed
Володимире, ви вірно зробили, що написали про проблему сюди. В будь-якому разі, приношу вам найщиріші вибачення. В КТС гарне обслуговування є найбільшою цінністю, але нерадиві колеги часом трапляються.
Підкажіть, будь-ласка, номер за яким ви телефонували та приблизні дату й час дзвінка. А краще ще й ваш номер телефону. Можна сюди, можна на почту marketing@ktc-ua.com, можна у цій формі.
І я відразу почну виховну роботу. Такому спілкуванню не місце в КТС.
Підкажіть, будь-ласка, номер за яким ви телефонували та приблизні дату й час дзвінка. А краще ще й ваш номер телефону. Можна сюди, можна на почту marketing@ktc-ua.com, можна у цій формі.
І я відразу почну виховну роботу. Такому спілкуванню не місце в КТС.
Служба підтримки клієнтів працює на UserEcho
Підкажіть, будь-ласка, номер за яким ви телефонували та приблизні дату й час дзвінка. А краще ще й ваш номер телефону. Можна сюди, можна на почту marketing@ktc-ua.com, можна у цій формі.
І я відразу почну виховну роботу. Такому спілкуванню не місце в КТС.