+1
Є відповідь

Якщо я скомпоную в магазині з продавцем системний блок, то скільки часу доведеться чекати щоб його забрати?

Сергій 13 років тому 0

Чи можливо попередньо в телефонному режимі (на який номер телефонувати, в мене Київстар?) узгодити компоненти системного блоку.?

Відповідь

Відповідь
Є відповідь
Нюанси по системному блоку:

1. Якщо ви не купляєте готовий комп’ютер «КТС» — гарантія йде тільки на компоненти.
2. Зборка системного блоку коштує від 70 гривень, в залежності від комплектуючих.
2а. Ми принципово не встановлюємо неліцензійне програмне забезпечення.
3. Зборка проводиться на протязі двох робочих днів після доставки комплектуючих в сервісний центр.
4. Проводиться обов’язкове тестування системного блоку після зборки, щонайменше на протязі 4 годин. Якщо виявляться нестабільні або несумісні комплектуючі — ми їх замінимо на такі ж, або сумісні з погодженням з вами, та знову почнемо тестування. Це краще, аніж на другий день після купівлі нести системник в гарантію. Усі вже зібрані комп’ютери «КТС» вже пройшли таке тестування.
5. Після зборки комп’ютер відправляється з сервісного центру до необхідного вам магазину. Все залежить від того де ви знаходитесь.
6. Можете зробити замовлення прямо в інтернет-магазині. Вам зателефонують і про все домовитесь.
7. Можете написати на ishop@ktc-ua.com і попросити щоб ваш номер набрали з певного магазину — продавець проконсультує.
8. Врешті решт телефони кожного магазину є на сайті — http://www.ktc-ua.com/about

Дякую за запитання!
Відповідь
Є відповідь
Нюанси по системному блоку:

1. Якщо ви не купляєте готовий комп’ютер «КТС» — гарантія йде тільки на компоненти.
2. Зборка системного блоку коштує від 70 гривень, в залежності від комплектуючих.
2а. Ми принципово не встановлюємо неліцензійне програмне забезпечення.
3. Зборка проводиться на протязі двох робочих днів після доставки комплектуючих в сервісний центр.
4. Проводиться обов’язкове тестування системного блоку після зборки, щонайменше на протязі 4 годин. Якщо виявляться нестабільні або несумісні комплектуючі — ми їх замінимо на такі ж, або сумісні з погодженням з вами, та знову почнемо тестування. Це краще, аніж на другий день після купівлі нести системник в гарантію. Усі вже зібрані комп’ютери «КТС» вже пройшли таке тестування.
5. Після зборки комп’ютер відправляється з сервісного центру до необхідного вам магазину. Все залежить від того де ви знаходитесь.
6. Можете зробити замовлення прямо в інтернет-магазині. Вам зателефонують і про все домовитесь.
7. Можете написати на ishop@ktc-ua.com і попросити щоб ваш номер набрали з певного магазину — продавець проконсультує.
8. Врешті решт телефони кожного магазину є на сайті — http://www.ktc-ua.com/about

Дякую за запитання!