Ремонт Microlab в Рівному
Купив акустичну систему Microlab в в іншому магазині, маю з нею проблеми. На сайті розетки КТС вказаний як сервіс центр. Що потрібно пред'явити, щоб здати акустичну систему на гарантійне обслуговування? Буду дуже вдячний за детальну інформацію.
Відповідь
Ми робимо гарантійні ремонти тільки купленої в наших магазинах акустики Microlab.
Тобто ви гарантійним обслуговуванням з розетки не займаєтесь?
Тоді чому тут надається така інформація http://rozetka.com.ua/service-centers/speakers-80100/microlab/43/ ? І мені працівники розетки порадили звернутися до КТС по гарантійному обслуговуванню? Де ж все такі кінці, куди мені звернутися?
Юрію, нажаль, я не відповідаю за те, що написано на наведеному вами сайті. І тим більше не можу впливати на вірність порад їх працівників.
Ще позаминулого року КТС був авторизованим сервісним центром Microlab, але умови співпраці нас не задовільнили і ми припинили співробітництво з ними. З того часу обслуговуємо гарантію виключно придбаної в КТС акустики Microlab. Перевірити це ви можете на офіційному сайті Microlab.
Ось тут список усіх поточних авторізацій нашого сервісного центра. Саме для цієї техніки ми проводимо гарантійний ремонт незалежно від того, в якому магазині її куплено.
Можу порадити вам звернутися в представництво Microlab, або відправити акустику в сервісний центр інтернет-магазину. Також, буду вдячний, якщо повідомите, що інформація про сервісні центри на їх сайті застаріла.
Служба підтримки клієнтів працює на UserEcho
Ми робимо гарантійні ремонти тільки купленої в наших магазинах акустики Microlab.