Answer
 
 Answer
	
	
	
		
	        Under review
		
	
	
	
	Доброго дня, Михайло!
Дякуємо за Ваш запит, але на жаль, ми не займаємось широкоформатними пристроями, тому, ні чим не зможемо допомогти. Можете звернутись в Авторизовані Сервісні Центри, де Вам нададуть інформацію по даному питанню.
З повагою, Компанія КТС.
Customer support service by UserEcho
 Questions
		
		
	
Questions 
 
                
Доброго дня, Михайло!
Дякуємо за Ваш запит, але на жаль, ми не займаємось широкоформатними пристроями, тому, ні чим не зможемо допомогти. Можете звернутись в Авторизовані Сервісні Центри, де Вам нададуть інформацію по даному питанню.
З повагою, Компанія КТС.