
Прохання здійснити заміну телефону
В КТС 08.07.18 було придбано Xiaomi Redmi Note 4 3/32Gb (Black). Оскільки я знаходився у відпустці, телефоном не користувався. 02.08.18 після включення телефону я побачив відмову в роботі,здав в сц квитанція 189173 прошу здійснити заміну оскільки телефон був товаром з вітрини і те,що він після покупки виявився несправним ставить під сумніви якість даного товару.
Answer

Доброго дня, Віра Несторівна!
Дякуємо за Ваше звернення.
Переглянули усю інформацію, зазвичай пристрій підлягає обміну протягом 21-го дня, але з огляду на дану ситуацію і те що у товару збережений товарний вигляд було вирішено піти Вам на зустрійч, та провести обмін на нову модель. Деталі з Вами було обговорено в телефонному режимі.
Завжди раді вам допомогти!
З повагою, Компанія КТС.

Дуже дякую, що вирішили питання з телефоном. Приємно,що ви йдете назустріч клієнтам,це означає, що вашій компанії можна довіряти.
Customer support service by UserEcho
Завжди стараємось бути кращими для Вас :)