
Смішна ситуйовина :)
Доброго дня, купив у вас килимок A4tech X7-300MP, приніс додому - знайшов на ньому брак. На слідуючий день приніс назад поміняти. Продавець подивилася і погодилась поміняти, все ОК. Приношу знову додому, кладу на стіл... мені дали не ту модель килимка (дали A4tech X7-500MP замість A4tech X7-300MP), на вигляд вони однакові ні я ні продавець цього не помітили, просто 500МР трохи більше розмірами і на 50грн, дорожче. Я не проти залишити більший килимок собі, тільки як вам доплатити 50 грн ? бажано щоб менше бігати я несильно близько живу до магазину на вул.Чорновола де брав килимка. Чи треба обов'язково поміняти на той самий який я купував спочатку ?
Answer

Доброго дня!
Дякуємо за Ваше звернення.
Зателефонуйте, будь ласка, на нашу гарячу лінію за номером 0-800-21-04-84 для уточнення ваших даних і узгодження подальших дій.
З повагою, Компанія КТС.
Customer support service by UserEcho
Доброго дня!
Дякуємо за Ваше звернення.
Зателефонуйте, будь ласка, на нашу гарячу лінію за номером 0-800-21-04-84 для уточнення ваших даних і узгодження подальших дій.
З повагою, Компанія КТС.